Friday, November 10, 2006

Girl you'll be a woman soon



یکهو که به سرم زد بروم به آن مهمانی .. من که هیچ وقت هیچ کس را با خودم نمی برم
که مهمانی جای آشنایی های تازه است .. که اینهمه وقت یک جمع به کل غریبه می خواستم
تکیه به حضور آشنایی هم باید باشد اما

دختر که امشب جایی است .. بی خطرها هم

آدم اول ... دوست هزاره های پیشین .. آشنای مشترک با صاب مهمونی
ارزششو نداره میگه
چرا انتظار دارم مردم شب جمعه شان را خراب من کنند ؟

آدم دوم/سوم ... آدم سده ی پیشین .. استخر
جفتش .. فوتبال
پیرمردها یاد سلامتی شان کرده اند

آدم چهارم ... ادعای مشغولیت کاری تا جمعه
مهمون داره اما

یک لحظه خواستم غصه بخورم .. شاید هم به وقوع پیوست
یک بار دیگر لیست چک شد .. نیست هیچ کس

شب اسکورسیسی تلویزیونی .. آدم چهارم .. تماس .. جواب که نمی دهم
پیغامش که بیام برسونمت خونه یه دیدنی هم بکنیم
چه پستم من .. فکر کردم شاید هم زیاد پیچاره نباشم

دلم مهمونی می خواد ولی
یه مهمونی پر غریبه .. یا یه نگاه آشنا .. یه آشنا

3 comments:

Anonymous said...

Girl, you'll be a woman soon
Please, come take my hand
Girl, you'll be a woman soon
Soon you'll need a man
Soon you'll need a man.....

ali said...

یک لحظه خواستم غصه بخورم .. شاید هم به وقوع پیوست
یک بار دیگر لیست چک شد .. نیست هیچ کس


wwow :)

YUMMY said...

دلم دو تا مهمونی پشت سر هم خواست
یکی روشن باشه و سر کاری
به همه عجیب نگاه کنی که چه تند میرقصن در حالی که لبهاشونو تکون میدن و میخونن واسه هم
.......................
بعدی تاریک باشه با نورپردازی تیز
پارتنر ها با هر نوری عوض بشن و کسی رو کسی غیرت نداشته باشه
با خط لبت برات شماره ننویسه
با این فکر که دیگه همدیگرو نمیبینیم از همون لحظه لذت ببریم
دلم ایران میخواد تو آمریکا
آخه اینجور قزن قرتک بازی اونجا گیر نمیاد
میترسم دلم بگیره بدون تو که تو مهمونی کتاب خودت رو میخونی!