Sunday, October 01, 2006

Let my people GO !

میان این روزهای خاک گرفته ی خواب زده ی خاکستری
امروز رنگ مداد چهاررنگی بود که خانوم استدلری تندیس بهمون داد و ما پریدیم بالا و جیغ زدیم
امروز رنگ کیف زرد فیل دارم بود که به محض خریدنش کوله ی سرمه ای رو چپوندم تو کیف خواهره

کدوم آدمی اپنینگ عکاس رویترز رو ول می کنه می ره افتتاحیه ی آدمایی که رزومه شون ، که با اصرار می کنن تو چشم آدم ، از تمام افتخارات وبلاگی بامزه تره ؟
همین دوستای من .. همین دوستای من که همشون پیچوندنم
دوست های آدم حسابی هم دارم من اما ، همین خانوم و آقای جالب
که غر هم نمی زنند که نمایشگاهه بد بود واقعا
که اگر نبودند و پیاده روی تا تجریش نبود .. چقدر من غصه می خوردم
مجوعه ی پرت و پلایی بود و معمولی و دوست نداشتم
آقای سیلک رود اما مهربون و دوست داشتنیه و من دلم تنگش بود

شب ، معاشرت خونوادگی
که من شاد شدم زیاد زیاد
فکر می کردم تمام آموخته های دوسال اول دانشگاهم ختم می شود به خواص چسب آهن
اما انگار پی آمد کله سحر بیدار شدن و زدن به کوه اطلاعاتی ذخیره شده دارم
در مورد رستوران هایی که با حسرت باید ازشان می گذشتیم
و حالاست که به ثمر می رسد دانسته هام

امروز رنگ روبان های رنگ رنگی که خریدیم
امروز طعم کیک شکلاتی بود

5 comments:

PaRaDa said...

tame emruzet ro nemidunam vali poste ghablit ro alan khundam
in ke 1 dar mikhay vase unhaye ke marhame berehnegit nabashan
hatman ruzi ke inja shuru kardi be neveshtan fahmide budi ke in hame adam analog va sefr o yeki hame mishan mahram
berahnegi dar kar nist
1 kam tame talkhe ruzhast hamash
va gahi shirini zanandash
hamin
delkhoshihash ke inja faryad nemishe
deltangiash male injas
deltangi ham dar nemikhad

Anonymous said...

اصولن همجنس باز با هم جنس گرا فرق می کنه .
میدونی که هم جنس گرایی به طورکلی روحی روانی و ذهنیه و الزامن معنی با هم جنس رابطه ی جنسی داشتن نداره . ولی وقتی بگی هم جنس باز یعنی از مرحله ی روحی و ذهنیش گذشته و الزامن جسمیه .
پس وقتی می گی هم جنس گرا ، طیف بسیار وسیعی رو داری اشاره می کنی . اما همجنس باز شامل آدم های کمتری میشه .

آقاهای تو این فیلما هم علنن همجنس "باز"ن نه همجنس "گرا" .
البته در مورد گربه روی... که نمی تونم نظر قاطع بدم چون می بینی که کلن قاطی کردم همه چیزو ، ولی در مورد بوچ کسیدی و بعضی ها داغشو... این طوره .

دوست داشتنی بودن یا نبودن لغت ها مانع این نمیشه که تفاوت معناهاشون رو ندید بگیریم .

Anonymous said...

خب البته حرف تو بیشتر بازی با الفاظه .
بچه باز ، هم جنس باز ، خانوم باز ، پسرباز و... اینا همشون الفاظی ان که بار معنایی منفی دارن . چون از لحاظ عرف جامعه منفی اند . من که فکر نمی کنم وقای به یکی بگن هم جنس باز ، باز تحقیر آمیزه . یعنی تا الان که همچین برداشتی نکردم از این کلمه.
ولی هنوزم سر حرف قبلی ام هستم که معنی هم جنس باز با هم جنس گرا فرق داره .
نمی دونم شاید تو چیزی دید یا شنیدی یا خوندی که همچین نتیجه ای گرفتی که من ندیدم و نخوندم و نشنیدم .

روی آدم دگرجنس خواه و دگرجنس باز هم اسم این مدلی نمی ذارن چون یک کار عادی و طبیعی از نظر عرفی رو انجام میده .

Anonymous said...

on yaro ke rafti namayeshgahesh..moteasefane nazaret ro ghabol daram.moteasefane karhash khob nist...chon akasi balad nist...ama khob be har hal royterz ghabolesh dare...hala har cheghadr mano to ghor bezanim ki mishnave ...akharesh ham migan behemon joje roshanfekr.

Unknown said...

nike outlet store
chanel outlet
true religion canada, http://www.truereligionjeanscanada.com
chelsea soccer jersey
cheap michael kors handbags, http://www.cheapmichaelkorshandbag.in.net/
tommy hilfiger outlet online
cheap ugg boots
ysl outlet
nike free uk
cheap oakley sunglasses, http://www.oakleysunglassescanada.com
golden state warriors jerseys
ray ban outlet
toms outlet
dolphins jerseys
yoga pants, http://www.yogapants.us.com
gucci handbags, http://www.guccihandbags-outlet.co.uk/
oakley sunglasses wholesale
hermes belt
louis vuitton bags, http://www.louisvuittonbag.us.com/
prada shoes
nhl jerseys
russell westbrook jersey
chicago bulls jersey
michael kors factory outlet, http://www.michaelkors-outlets.us.com
jordan 13
ww910