Wednesday, April 11, 2007

He is careful about not leaving a rhinoceros tracks around the house


آقای درخشنده با لحنی که هجو و هزل و مضحکه می بارید ازش گفت : کرگدن !؟؟
! گاوی .. چیزیه .. من گفتم یعنی یه گاو معمولی ؟ گفتش که حالا به خاطر من یه گاو خاص
می شد قصه ی یکی از شاخ های گاو خوشگله ی شیکاگو بولزو ساخت که خود جردن پیر فرستادش واسه م
! تا هنگامی که شاخ ها جفت شوند

اما شاخ ، شاخه کرگدنه
به دختره گفته بودم من یه شاخ کرگدن دارم که زیادم کرگدنی نیست
اما کافیه تو بدونی که من یه شاخ کرگدن دارم و شاخ ِ می شه مال کرگدن
دختره گفت که باورش می کنه
خواهره هم که یکی از سهامدارای عمده ست .. که یه کرگدن خلق می کنه که شاخش این شکلی باشه اما زیر بار نیستنش نمی ره
عمهه هم هست که گفت فکر کن که چقدر جنگل .. و من صدای کوب کوب پاهاشو شنیدم تو اون همه سبز
شکوفه ی مو حناییم هست که خانوم فروشنده ی آفریقایی فروشیمونه و اصلا اولش اون بود که ویرشو انداخت به جونمون که کرگدنه .. الانم هیچ ناراحت نیستم که گولمون زده یا دروغ یا چی
مردا اما هیچ حس قصه ندارن .. طفلکی ها .. چه زندگی دشواری باید داشته باشن
از آقا کارگردان یبسه که اون روز اونجا بود _ و همین جور بی ذوق بت قشنگا رو می خرید بی اینکه آروم نوازششون کنه _ و جور مثلا بی توجه ِ عق داری نگاه می کرد به من که گرفته بودمش جلوی دماغم و هولوپ هولاپ می کردم که حالا آفریقاییم یا آسیایی .. که هیچکیم یادش نبود آخرش کدومشون دوتا شاخی بودن ، کدوم یکی
یا باباهه که گفت هه .. یا خود آقای کرگدن که یه چیزی تو مایه های برو بابا .. یا پسر عموئه که گفت چوبیه لابد
و حالا هم که آقای درخشنده
زن ها اما قصه رو پذیرفتن و شاخ و برگشم دادن .. حتی مامان
طفلکی مردا .. چه خوب که برادرک هنوز انقدر نرم و سفید و لپ گلیه

من یه شاخ کرگدن دارم ، که خیلیم شاخ کرگدنی نیست
اما کافیه باورش کنی
بعد می چسبونی به گوشت و صدای کوب کوب پاهاشو تو اون همه سبز
، یا نگاش می کنی و یادت می افته من یه دوست کرگدن دارم ، که خیلیم کرگدنی نیست ، یا خیلیم دوست نیست
. اما هست

8 comments:

. said...
This comment has been removed by the author.
. said...
This comment has been removed by the author.
. said...
This comment has been removed by the author.
. said...

خوشحالم از اینکه می‌بینم جنبش‌های کرگدن‌خواهی و کسب حقوق مدنی برای همنوعانم روز به روز گسترش می‌یابد و به همین دلیل هم خاطر نشان نـــمی‌کنم که وقتی کرگدن‌ها را واسه شاخ ارزشمندشون در آستانه‌ی انقراض قرار می‌دن بعیده که ... اینو به عنوان یه کارشناس می‌گم که دوتاشو رو دماغم دارم ها ! ولی یه بار بدین یه بوق باهاش بزنیم و گرومب گرومبش رو هم گوش کنیم. آیپاد !ء

YUMMY said...

سال نو مبارک دخترم
نمیدونم چرا این روز ها همه چی رو به شکل پیپ میبینم ...شاخ کرگدن هم یه جورایی به پیپ میزنه
همونقدر زجر آور و خوش بو

Anonymous said...

كسي يه كرگدن ارزون نمي خره؟
كل وبلاگتو نگاه كردم چيزي كه خيلي جلب توجه مي كرد عكساي فوق العاده اي بود كه با مضامين عميقي كوكشون كرده بودي ... باز هم ميام و اين بار دقيق تر ضمن اينكه مطالبتو به صورت آف لاين خواهم خواند

Unknown said...

replica handbags, http://www.replicahandbag.us.com/
los angeles lakers jerseys
dan marino jersey,louis delmas jersey,brent grimes jersey,cameron wake jersey,mike wallace jersey,dan marino jersey,cameron wake jersey
spurs jersey
rolex watches
prom dresses
nike free run
nike roshe run
monster beats
wedding dresses
the north face outlet
barcelona soccer jersey
lebron james shoes,lebron 12,lebron 12 shoes,lebron sneakers,lebron iv,lebron 11,lebron 10
christian louboutin outlet
lebron 12 shoes
cleveland cavaliers jersey
nba jerseys wholesale
tim duncan jersey
nike roshe,nike roshe run uk,nike roshe uk,roshe run,nike roshe run,roshe run women,rushe run men
hermes bracelet
air max 2014
michael kors outlet
true religion jeans, http://www.truereligionjean.in.net
bobby orr blackhawks jersey,jeremy roenick authentic jersey,jonathan toews blackhawks jersey,stan mikita blackhawks jersey,corey crawford blackhawks jersey,michael jordan jersey,michal handzus jersey,peter regin jersey
mont blanc
chanel handbags, http://www.chanelhandbags-outlet.co.uk/
nike huarache
nike free
pittsburgh steelers jersey
raiders jerseys
karen millen dresses, http://www.karenmillendressesoutlets.co.uk/
w12

Unknown said...

north face jackets
nfl jerseys wholesale
tory burch outlet online
ugg australia boots
adidas wings shoes
versace sunglasses
moncler pas cher
ugg boots
ralph lauren outlet
2017.10.27chenlixiang