Tuesday, May 29, 2007

از این دم اگر لذت بریم


بالاخره باورت شد که ته دلم چه خوشحالی کرد که به وقوع نپیوست آن معاشرت بزرگسالانه ؟
.. بلاهت رفتاریمان به کنار
و اصلا چه کسی خواستار زندگی ابلهانه ی شاد نیست ؟
که از میدان تجریش شروع بشود تا ونک
، تندیس گردی و در در- رفتگی من
با سکسی بویی که سر میدان نازل شده بی هوا و به عادتش ما را پشت سرش راه انداخته
و بستنی لادنی که سر باغ فردوس تمام می شود
یک ساعتی نشستن لبه ی حوض نزدیک خیابان
نان بربری ، پارک وی که نشد نقطه ی اتمام
رویت شدن اتفاقی ح حجیم ، در حالیکه وسوسه های من اثر نکرده بود برای معاشرتش
و چه متوجه هم شدم خودم به اشتباهم
تمام مغازه های سر راه ، لوازم خانه و لباس و کفش و هرچیز دیگر هم

یک روز سال های بسیار پیش فکر کرده بودم معاشرت با هم جنس نیاز است و با دیگری فان
و چه هر روز بیشتر باورم می شود
. حتی با وجود نیازهای بزرگسالانه – بهارانه که هست

5 comments:

sa8and asl said...

همجنس یا غیر همجنس
آیه ای هست بر سر آگهی ترحیم ها که میگه "کل من علیها فان" به عبارتی
هر آنچه در دار فانی هست مضحک است
من جمله بشر فانی
شب خوش و خوش شانسی

Anonymous said...

هاه ! قبول دارم دربست . که دیروز همه اش با جمعیت ِ مادینه مان رفتیم موزه و کافه ی هنرمندانی و پیاده روی و اینها . مثلا کنکور هم داریم . چقدر هم خوش گذشت جای شما سبز :)
به هر حال من از هنرهای زیبا میخواهم برای همه دست تکان بدهم جان ِ خودم :)) گفته باشم :دی

Anonymous said...

شوهر و همسر و عاشق و معشوق و بوی فرند و دوس پسر و اینها هم نداریم که جمعیت ِ نرینه را برای معاشرت برگزیده باشیم . پس فعلا نظرم روی مونث است تا ببینیم چه پیش آید (انشاء الله)

Anonymous said...

آره معاشرت خوبه
اما کدوم همجنس؟من متعجبم از به اصطلاح خانومهايی که نمی فهمند سراپا تناقض اند.
خودشون رو دوست معرفی ميکنند و چشم ندارند تو رو ببينند.خودشون رو خواستنی می دونند و از ته دل به خودشون ميگن تاريخ گذشته.
اما به جايی رسيدم که فقط تماشا می کنم و می خندم .چون یاد گرفتم پاک و یکدست باشم پس الباقی رو بيخيال.

مسعوده said...

خوشا حسن تصادف وليعصري !
بستني لادن و پارك وي و پارك ملت سر راهيو اوه كه چقدر ما اين راه و پياده گز كرديمو اصلنم عين خيالمون نبوده هوا چطورياست !
+
معاشرت با كسي كه حرف آدم را بفهمد نياز است و خب لابد همجنسان بيشتر مي فهمند . و من هم مي گويم كه بيشتر شده فان كه بيايند و بگويند كه فوقش طرف تيكه ي باحاليست ! نه دوست باحالي !
هوم م م م م ...
اين عكستان هم حرف نداشت !