Saturday, September 02, 2006


بالاخره عروس شد دخترمون
انقدر نگران همه چیز بودم که هی باید به خودم یادآوری می کردم عروسی من نیست

دو هفته درگیر لباس خریدن بودیم
لش ویتغین هم که نیستیم به قول خواهره
و درواقع بیشتر وقت به مسخره بازی و سروصدا توی پاساژها می گذشت .. گمونم تا یه مدت هیچ جا راهمون ندن
نقشم هم که معلوم نبود .. دوست صمیمی عروس .. ساقدوش یا خدمه
هدف ها هم واقعا زیرکانه انتخاب می شد
تجریش که برسه به نیاورون و فرهنگسرا و شهر کتاب
میرداماد که خودش جزو مکان های استراتژیک محسوب می شه
و معلومه به جای لباس فروشی های برق برقوش کجا لنگر می ندازم
ونک هم که می رسه به گاندی
لباس ها هم که همه زشت .. این سال رجعت به دهه ی هشتاد امیدوارم زودتر تموم شه
مردم هم که شهوت خرید افتاده به جانشان .. جای سوزن انداختن نیست توی مغازه ها
_ کار به جایی رسیده که استاد محبوب سابق هم حین پاساژ گردی رویت شدند_
آخرش هم هول هول اولین چیزی که به تنم می رفت را برداشتم
که زود خودمان را برسانیم پشت یکی از میزها و یک .. دو.. سه مان را بازی کنیم

تا برسم به آرایشگاه و زیر آن همه رنگ نشناسمش ، باورم نمی شد
حسابی بزرگ شده بود

برای اولین بار سوار ماشین عروس شدم
اولین دوست تقریبا نزدیکم بود که متاهل می شد .. انگار باید کم کم عادت کنم
و برای اولین بار اون کار رو هم انجام دادم
همون کاری که اسمش زیاد آبرومند نیست اما هیجان انگیزه
مخصوصا اگه عروس دوست خل خوشگل من باشه
عکاسی عروسی !

تو این مدت به این نتیجه رسیدم که اگه دوستام یاری کنن
عروسی من کلی هیجان انگیز برگذار می شه
دوست میک آپ آرتیست و طراح لباس و فیلمساز و عکاس و مزقون چی و دکوراتور و کافه چی
و ... همه ی کارای مفید دیگه رو دارم
فقط به گفته ی مامانم حیف که هیچ کدوم وظیفه ی دامادی رو برعهده نمی گیرن

اولین عروسی بود که تقریبا خوش گذشت .. یعنی به جز موزیکای بد و سرو صدای زیاد
بوق زدن پایانی رو هم که گول خوردیم و به وعده ی یه مهمونی جالب رها کردیم
که فقط به خداحافظی دم در رسیدیم و اصلا هم جالب نبود
کلی غصه خوردم که مراسم گل پرت کنی رو از دست دادم
.. حالا باید تا عروسی بعدی صبر کنم ، بلکه

2 comments:

Anonymous said...

baz ham sarshar az roshanfekri...natars in bar mikham eteraf konam ke man mjoz cofe raftan ghahve khordan pip keshidan tafrihe digeyi nemishnasam...va hameye rahha akharesh be room khatm mishe....cofe.
ama andar babe akasi arosi ya hamon aghaye photo bayad begam....ke dir zamani chand dar dor daste khatereha man niz mipendashtam ke amali ast bass sakhif...ama az bade rozegare khshgharin ba man...akharesh pas az ttalim in shive akasi dar mahazer yeki az asatide be name in kar...aghebat atoliyechii shodam ....va az shoma penhon nabashe ke alave bar polesh ke nemishe azash gozasht...akasi aroosi rohiye adamo shad mikone...sherkat dar khoshi mardom jalebe....pas khosh bash.

PaRaDa said...

congratulation
vardashtin arus ro bordin un bala ke sakte behesh bedin dige?