Thursday, March 09, 2006

حالا هی اس ام اس که برو پارک دانشجو ، پارک دانشجویی ؟
پارک دانشجو رفتی ؟ بودی ؟ دیدی ؟ شنیدی ..
اسمش ترسویی است یا محافظه کاری نمی دانم ، شاید هم عاقلی باشد ، بی عقلی نباشد یعنی
یک هفته تکرار کردم نمی توانی ، امسال نه
بعد هم سالن نشست هشت تا هشت که خالی شد کم کم و من ماندم و یکی یا دوتای دیگر
چشم هام شد رنگ لباسم
نشستم ماده ی شصت و یک دیدم ، گلوم پاره شد
اشک که نمی توانم بریزم ، می روم توی دستشویی ، عق می زنم ، عق می زنم
با این چیزها که خالی نمی شوم
چقدر دلم می خواست بدوم ، بدوم ، تمام خیابان ولیعصر را
کافیست بگوید زود باش
بستنی له می شود توی دستم ، می دوم ،می دوم ، می دوم

پارک دانشجو نرفتم من
هی فکر کردم پارسال این موقع ، سال پیشش
هی یاد حسن بودم ، یا آن دختر خبرنگاران جوان
هی خواستم به یکی بگویم سردار را اگر دید بگوید آن خبرنگار اقدام گر علیه امنیت ملی شهید شد

من ترسو هستم یا محافظه کار یا چی
هی فکر کردم یکی کمتر ، مگر باقی این فکر را نمی کنند؟ من نه ، دیگران که هستند
بعد نشستم این را
و این
و این
و این را
خواندم و اشک ریختم
عکسها را هم ..

ـ رفتی ؟
ـ نه ،
ـ اینا که تظاهرات دافیا ! است کاش هیجده تیر..
ـ هیجده تیر هم پیک نیک بود واسه شصتیا ، پنجاهیا ، پنجاه و هفتم واسه چهل و دویی ها
..
توی تظاهرات دافیا باتوم می زنن به سیمین بهبهانی ؟؟

اصلا فکر کن دافم من
اولین بار که پرسیدم معنیش را ، گفتند می شود آلت زنانه
همان عورت پدربزرگ هاشان
دوست آرتیست انتلکتم مگر از من جز این می خواهد ؟
هرایتراهای یونان لااقل برای خوشنودی مردان باید باسواد و باهنر هم می بودند
من هم حق دارم هنرمند باشم ، فکرهام را باید یواش بکنم ولی تا ننویسند جزو سکسوال پرابلمم
من هنر بکنم با دوست های روشنفکر خودم در می افتم
سرباز و سردار و لات های چهارراه ولیعصر پیشکشم
من هنر بکنم به دوست روشنفکر فیلمساز فرنگ تحصیل کرده ام بفهمانم
اگر بگویم فمینیست هستم سردمزاج یا لزبین نیستم
ـ انقدر باور شده این ، که خانوم های آرتیست موفق زیادی را می شناسم
که قبل ازینکه به کارهاشان انگ فمینیستی بخورد سریع اعلام می کنند البته من
فمینیست نیستم ـ

خوشحال شدم که خواست برویم نمایشگاه
انقدر دور بود که یادمان برود چهارراه ولیعصر کجاست
شب توی کوچه فکر کردم پارسال چه بارانی می آمد
صدای باران بود و
من که سرامیک ها را می شمردم تا ببینم اقدام علیه امنیت ملی چند بخش است،
اخبار گفت تظاهرات ضدامریکایی زنان ترکیه .. مثل گی پرادها که می شود تظاهرات صلح
صبح توی تختم غلت خوردم و فکر کردم محافظه کاری چه چیز نرم لوسی است

No comments: